søndag den 27. juni 2010

Websters kort

Weekenden har jeg spenderet sammen med min veninde Janni, hvor det var meningen vi skulle scrappe. Hun bor i Næstved og vi skulle da lige en tur i Næstved Storcenter, for Panduro havde vistnok udsalg. Om de havde. Vi fandt kassevis af papir, som uanset førpris var nedsat til 2,50 kr. pr. ark. Jeg købte for 700,00 kr. men så havde jeg også sparet næsten 2300,00 kr. så det kan man da kalde udsalg. Der var bl.a. en masse Websters Garden papir som jeg er totalt forelsket i når jeg skal lave kort, så naturligvis røg der en masse af dem i posen.



Der er punchet et par MS sommerfugle i små og en stor og bogstaverne er et lækkert alfabet fra Tim Holz som smutter lige igennem min lille u-undværlig sidekick.

2 kommentarer:

  1. Heisann.. har vært og tittet litt rundt i bloggen din.. masse fint og inspirerende og se her...

    legger meg til som følger, og kommer snart igjen..

    klem fra Marielle j

    SvarSlet
  2. Tak for en god weekend. Dem skal vi heldigvis have mange flere af :-) Ja sikke et udsalg - det var fedt at vi lige tog forbi.

    SvarSlet