søndag den 20. juni 2010

Sølvbryllup

Vores genboer skal til sølvbryllup i morgen og spurgte mig i torsdag om ikke jeg ville lave et kort for dem. Hmm manden skulle jo alligevel se fodbold, så hvorfor ikke. Jeg var i Netto fredag og fandt nogle farvede malerlærreder 20 x 20 cm. og valgte at bruge to af de blå til dette kort. Rammen en embosset med Utee platinum og sværtet med en lille smule alcohol ink "stonewashed". Papiret er fra gcd og så er der punchet lidt med MS sommerfugl og blonder. Hængsler og låsetøj var desværre nærmest bronzefarvede, men Lisa fra Scrapfactory gav mit et tip. Put hængslerne, lås og skruer i en lille lynlåspose sammen med nogle dråber alcohol ink mixative i sølv, og nulre så posen så alt i den dækkes af sølvfarven. Det gjorde jeg og lagde dem ud på et stk. køkkenrulle, og vupti - så havde jeg sølvfarvede hængsler der matchede kortet. Tusinde tak Lisa!




2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et helt utroligt smukt kort - SÅ flot! Og super ide med hængslerne, den skal jeg da lige huske :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for fødselsdags hilsen, sikke et kanon flot kort du har lavet med mange rålækre detaljer.
    knus Pia

    SvarSlet