tirsdag den 8. juni 2010

Hospitalstur & Teddy Bears

Puha, har lige været en tur på hospitalet. Skulle såmænd bare ind på Bispebjerg fredag og have lavet en hjerteundersøgelse, hvor de skulle ind gennem arterien i lysken og tjekke mine kranspulsårer for forkalkninger. Mit hjerte fejler heldigvis intet og ej heller mine kranspulsårer HURRA. Lørdag stødte der komplikationer til der hvor de var gået ind i lysken, så jeg røg til opbevaring 2½ døgn på Holbæk Sygehus liggende vandret UDEN tilladelse til at rejse så meget som hovedet. Tror I lige det var modbydeligt. En scanning på Rigshospitalet mandag, viste så til alt held, at de 2½ døgn i vandret position havde haft en gavnlig virkning, og det hele havde lukket sig fint og nydeligt. Nu skal jeg bare lige have det hele til at fungere igen og blive min hovedpine og kvalme kvit. Og hvilken bedre medicin end at sidde lige så stille og nørkle med lidt kort. Bamserne er fra PSX men de fås vist ikke mere, så vidt jeg er orienteret. Hvis der er nogen der ved hvor man kan købe stempler fra Personal Stamp Exchange, vil jeg meget gerne høre om det. Bamserne er selvfølgelig farvelagt med Copic Ciao ;o)




4 kommentarer:

  1. puha det var da en slem oplevelse, godt at det går fremad. Super søde kort og fine motiver.

    SvarSlet
  2. Hvor er jeg bare glad for at se et indlæg fra dig. Tænk... i lørdags kunne du slet ikke tænke på scrap og der blev jeg for alvor bekymret :-) Er rigtig glad for at du er ved at være helt frisk igen. Det er et rigtig fint kort du har lavet og teksten stemmer 100% - Friends are forever... Knus

    SvarSlet
  3. Så söta björnar och fina kort :)

    SvarSlet
  4. Kjempe fine kort!
    har hatt en runde i bloggen din,masse fint du lager:-)
    Legger meg til som følger å håper at du tar deg en tur innom min blogg.
    Klem Tone

    SvarSlet