søndag den 27. juni 2010

LO's til Heritage albums

Forrige år forærede min mor mig flere store kasser med billeder og alt muligt andet materiale fra hendes familie, tilbage til min tipoldefar. Jeg satte mig for, at scrappe familiens "historie" i billeder så langt tilbage jeg kan, med de oplysninger min mor nu en gang kan give mig, som den sidste af de gamle der er tilbage. Så det bliver til hvad hun kan huske. På SAM i Roskilde scrappede jeg dette billede af min mormor og morfars sølvbryllup den 9. februar 1955. Papiret er "Meadow Lark" fra My minds eye. Rammen er embosset med Utee platinum og så er der brugt en masse retroblomster.


"Smil til fotografen" ja det var nok det eneste jeg ikke ville. Min mor og min storesøster måtte opgive første gang hos fotografen, fordi jeg var så hys at jeg var umulig at tage billeder af. Så de måtte gå hjem med mig igen, og disse billeder er fra anden gang hos fotografen, hvor jeg var i langt bedre humør ;o) Vi er tilbage i 1961. Papiret ..... ups har jeg glemt, men jeg har brugt en masse små retroblomster. en Sizzix gren og decorative strip samt MS sommerfugl.



1 kommentar: