mandag den 7. november 2011

Endnu et surprise box card

Først tusinde tak til alle pigerne for en fantastisk hyggelig weekend på SAM i weekenden. Sådan en weekend går bare alt alt for hurtigt og inden man ser sig om, sidder man hjemme i sin egen lille scrap-himmel igen, fyldt med indtryk og ideer. Foruden en masse snak og hygge, blev det da også til et færdigt projekt. Forrige indlægs Surprise Explosion Cupcake Box Card, blev i weekenden forvandlet til et Surprise Explosion Christmas Box Card i stedet for. Et par sider hvid karton, lidt håndlavet hvidt papir med sølvglimmer, lidt forskelligt sølvpapir, en masse Martha Stewart punchede iskrystaller, lidt diamond stickles og diamond dust, og så et par vatkugler, en høj hat, et juletræ og en lille mus og så kom der dette resultat ud af det.






Kosten er en tandstik med lidt af de fine grene fra vores birketræ, sneboldene er vatkugler med diamond stickles og diamonddust, grantræet er ligeledes et vattræ som jeg malede med mine copic og gav det lidt sne i form af hvid lim-liner og diamond stickles. Gulerodsnæsen er lavet af Cernit og bagt i ovnen. Den lille mus fandt jeg i en lokal hobbyshop og kunne slet ikke stå for den.

NB: Skal lige huske at sige til dem der fik en vejledning til boxen af mig på SAM, at der har sneget sig en fejl ind i målene på låget. Der står i parentesen efter de amerikanske mål, at man skal klippe/skære en kvadrat på 10,2 x 10,2 cm. Den skal være 10,7 x 10,7 cm. for at det kommer til at passe. Jeg beklager MEGET fejlen og håber i ser dette så I kan få den rettet INDEN I går i gang med projektet ;o)

4 kommentarer:

  1. Den er altså bare rigtig flot... dejligt med noget julestemning... hi hi... Knuzz

    SvarSlet
  2. Jeg ææælsker dine exploding boxes :)

    SvarSlet
  3. Lone, jeg er fuld af beundring, det er simpelthen den flotteste æske EVER!!! Jeg bliver slynget direkte tilbage til barndommen, hvor jeg ryster julekuglen og sneen flyver rundt - jeg bliver ved og ved, på samme måde, fik jeg lyst til at åbne din æske igen og igen og igen og igen. Den er intet mindre end FANTASTISK!

    SvarSlet
  4. Hold da op nogle flotte ting, du laver.! Jeg kom lige tilfældigt forbi via Ravns Design.

    SvarSlet