mandag den 14. februar 2011

Peek-a-boo kort

Min søn fortalte mig i sidste uge, at han skal til 20 års fødselsdag hos en af sine venner. Jeg tilbød at lave et kort og tænkte lidt over hvordan det skulle se ud. Så kom jeg i tanke om de superskønne Bombshell stempler og da jeg jo skulle til Scrap'n Dream lørdag, så var der jo frit valg på hylde 1 ;o) Jeg kom godt nok til at købe 2 forskellige, da jeg ikke kunne bestemme mig, he he he.

Og hvilken type kort laver man så til en 20 årig knægt med hormoner der raser. Man laver selvfølgelig et Peek-a-boo kort. Så ved hjælp af min TH die, fik jeg lavet et lille nøglehul (nøglen satte jeg strategisk på bagsiden af kortet). Nøglehul og nøgle har fået en gang Vintage photo distress ink + embossing for det rustne look. Pinup'en og den lille "Tillykke-tattoo" er farvelagt med Copic og stenmuren fandt jeg på nettet. Googlede brick wall under billeder og fandt en side med en masse textures/baggrunde der kunne kopieres ganske gratis. Væg og tekstfelt er distresset med "Pumiced stone" og den røde tekst er fra Sizzix alfabetet Hayseed. Da min søn har valgt at give sin kammerat kontanter i fødselsdagsgave, satte jeg en lille lomme på tekstfeltet.




2 kommentarer:

  1. WAUU hvor er det gennemført.. totalt sejt... ja det bare cool


    jayne

    SvarSlet
  2. hahahahahah! Hvor er det bare et helt igennem fantastisk kort. Tak for sidst.

    SvarSlet