fredag den 18. februar 2011

Bombshell birthday ;o)

Som tidligere nævnt, kunne jeg ikke vælge mellem to forskellige Bombshell stempler hos Love2scrap i lørdags, så jeg endte med at købe dem begge. Det første blev brugt til et Peek-a-boo kort (se forrige indlæg) og nr. 2 sad jeg så og legede lidt med, mens jeg har været på scrap-vinterferie hos Janni i 3 dage. Det blev til et dobbelt LO (mangler lige lidt tekst), 2 nye bogkort (kommer på senere) og så dette fødselsdagskort.

"Træpapiret" er "Twists & Turns" fra Primas "Road Trip Collection" og selve kortet er et stykke brunt Bazill. Saloondøren måtte jeg selv designe, og teksten er Sizzix "Santas Workshop" alfabet. Pigernes baggrund fik et par skudhuller der blev sværtet lidt i kanten med den sorte distress ink. Wanted-posteren er lavet i Publisher med skrifttypen "Playbill" som kan hentes på www.dafont.com, og så er pigerne selvfølgelig farvelagt med mine copic. De er altså bare gode at arbejde med.


Da jeg altid sætter mit navn bagpå de kort jeg laver, valgte jeg at lave et skilt der ligesom passede til kortet. På arket med bombshell stemplerne var også denne revolver med et flag hvor der står BANG. Jeg stemplede på et stykke hvidt karton og scannede stempelaftrykket ind på min computer. Så kunne jeg trække det ind i Publisher, fjerne BANG på flaget og skrive mit navn i stedet for.



Et fødselsdagskort til en rigtig mand med hang til whiskey-sjusser, dejlige damer og rygende seksløbere ;o)

Og så lige et stort tak til Janni for 3 super hyggelige dage. Fik jo slet ikke nok i lørdags, så jeg drog på scrap-vinterferie hos Janni onsdag formiddag, og så scrappede vi ellers indtil fredag eftermiddag. Glæder mig allerede til Janni kommer på scrap-påskeferie hos mig ;o)

5 kommentarer:

  1. TOTAL fedt kort Lone - må man låne dine stempler næste gang vi ses??

    Jeg er grøn af misundelse over din scrapferie... vi må virkelig snart lave en scrapdag sammen alle sammen :o)

    SvarSlet
  2. Fantastisk kort lone... Der er så mange super lækker detaljer. det er bare gennemført. :-)

    Hvor lyder det bare hyggeligt med scrapferie :-)

    dejlig weekend
    Jayne

    SvarSlet
  3. SÅ fedt et kort. Hvor er det bare en genial idé med saloonlågerne og 'Wanted' sedlen indeni. Du er en inspirationskilde, Lone

    Håber vi snart ses igen.
    Knus Diana

    SvarSlet
  4. super flot kort, supert design

    SvarSlet
  5. Wowzer! Helt fantastisk salon kort - de døre er bare så fantastiske. Og så lækkert farvelagte de to nydelige unge damer er :)

    SvarSlet