tirsdag den 6. maj 2014

Til de "Fodboldtossede"

Jeg har en genbo med to drenge i den skolepligtige alder, hvor de til stadighed er til fødselsdag hos hinanden. Drengene kommer altid over til mig i sidste øjeblik for at spørge, om ikke jeg liiiige har et kort de kan bruge. Heldigvis er de fleste af dem tossede med fodbold, så derfor lavede jeg en ordentlig r...... af disse klubkort til alle de fodboldtossede drenge. Jeg finder klubbens logo, cloner navnet på klubben væk, og indsætter et "Tillykke" i samme type bogstaver og farve. De gør stor lykke hos drengene :o) Jeg prøver for så vidt det er muligt, at lave kortene i farverne på spillerdragterne.

Brøndby

FC Barcelona

Real Madrid

FCK

Manchester City

Manchester United

Chelsea

Og meget simple er de indeni.

God tirsdag til jer alle ;o)


3 kommentarer:

  1. Rigtig god idé - det ser rigtig godt ud :-)

    SvarSlet
  2. Ja hvilken foldboldinteresseret ville ikke blive glad for sådan nogle flotte kort.

    SvarSlet
  3. Sindssyge flotte kort. Har selv tre drenge som HELT sikker vil blive elle- vilde med sådan et kort.
    Deler du skabelonerne?? Vil blive rigtig glad hvis der ligger en mail på hulskovvej5@mail.dk.

    SvarSlet