onsdag den 25. april 2012

Pengepung til fodbolddreng

Det vrimler med konfirmationer og min kollega spurgte om jeg havde en idé til et kort der skulle bruges til en pengegave til en forboldtosset dreng. Hurra for Charlotte Ravn der havde lagt denne idé ud på sin blog. Den nuppede jeg lige og lavede temaet om til fodbold. Papiret jeg har brugt er alm. sort karton og to ark A4 karton med print, som jeg har købt hos Creative Company. De to lommer i venstre side af kortet er beregnet til sedler og møntrummet er til din personlige hilsen. Man kan vælge om man vil lave lukningerne med velcro (som jeg har gjort her) eller med de små magneter. Bruger man magnet vil det være fint at gemme den på forsiden, under det mønstrede karton.






4 kommentarer:

  1. Rigtig sød ide til et konfirmationskort og kan jo varieres til lige hvad det skal være.. super... du må meget gerne komme og kram kæle mine katte men de bliver her... hi hi... det var en hos Egon i mandags som havde 3 voksne Maine Coon hunkatte som hun meget gerne ville af med... Knus

    SvarSlet
  2. Super fedt kort, som jo kan bruges på mange måder :o)

    SvarSlet
  3. Superflot konfirmationskort/pung.
    Ja, vi er flere der henter gode ideer hos fru Ravn.
    Spændende papir - som jeg ikke har set før.

    SvarSlet
  4. Tak for det Lone. Den er flot, men jeg tror jeg bruger den anden som vi snakkede om.

    SvarSlet