tirsdag den 7. oktober 2014

Baby pop up box card

Rigtig mange poster pop up box cards for tiden og de er også bare helt vidunderlige. De kan bruges til ALLE lejligheder og det smarte er, at selvom det er et ret fancy kort, så kan det stadig puttes i en kuvert og sendes ;o)
På den efterskole jeg arbejder, var der to unge mennesker der for ca. 10 år siden blev kærester. For to år siden havde jeg æren af at være med i kirken og til receptionen i anledning af deres bryllup og den 21. september blev de forældre til en lille prinsesse. Dette kort puttede jeg i postkassen i går.

Kortet er lavet med papir fra Graphic 45 serien "Little Darlings" og så er der brugt forskellige Cottage Cutz dies, mine absolutte favorit dies.


Og som sædvanlig endte jeg med at distresse kanter med Vintage Photo


Selv taggen er en Cottage Cutz die



Bamsen i baggrunden er en af mine favoritter. Jeg bliver bare så glad 
hver gang jeg laver et kort med den, for den er slet ikke til at stå for.


Hvis man lukker kortet i den rigtige rækkefølge, kan man sagtens 
gå udenfor kanten som her med storkens lange røde ben ;o)



Og så lige lidt data på sideflapperne

Nu håber jeg så bare at kortet vækker glæde i den lille nye familie.

1 kommentar: