søndag den 22. januar 2012

Enkle kort med ministempler

Sidste gang i tirsdagsklubben i Scrapfactory, have jeg bestemt mig for, at jeg ville en gang kort til OSH. Det blev til en stak kort af denne type, lavet med mine nye ministempler. De er utroligt enkle og meget hurtige at lave men somme tider synes jeg også, at det gerne må være enkelt ;o)


"Spring Floral Wreath"

"Cherry Blossoms"

"Spring Floral Wreath"

"Lush Botanical"

"Peruvian Lily"

"Auntie's Strawberry Garden"

"Cherry Blossoms"

"Tailors Heart"


Alle kortene bliver stemplet med de samme stempler indeni, nederst i venstre hjørne af "skrivefeltet" 

"Et mix af flere forskellige ministempelsæt"

Og her har jeg først kørt det hvide karton igennem med min murstens embossing folder.


Prøvede her at gøre skrivefeltet lidt anderledes og markerede et ovalt skrivefelt med en af mine spellbinders og stemplede derpå rundt om markeringen.

5 kommentarer:

  1. Helt fantastiske kort uanset om de er nemme at lave eller ej... ses vi på scrap n dream... Knuzz

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Det var nemlig derfor jeg spurgte om du kom... har lagt det frem.. tror jeg med det samme putter det i tasken... så glemmer jeg det ikk... hi hi.. Knuzz

    SvarSlet
  4. Så fandt jeg også dig her i blogland og kan sige 1000 tak for de meget fine kort til OSH. Og jeg kan ovenikøbet spare at tage billeder når jeg skal vise dem på bloggen for det har du jo så fint gjort her. De er utroligt smukke og viser virkelig hvor fint det kan blive med de små smarte stempelsæt. =0)

    SvarSlet