lørdag den 7. januar 2012

Årets første kort

Først vil jeg gerne ønske jer alle et rigtig godt nytår. Håber I alle kom godt ind i 2012 og jeg glæder mig følge jer i det nye år. Jeg har lovet mig selv, at der skal sættes mere fokus på layouts og alle mine igangværende albums i år og aldrig så snart jeg har givet mig selv dette løfte, før end det første kort er i gang. Det er nu også et der skal bruges søndag middag, så jeg blev altså nødt til at lave det ;o)

Sognets præst gennem 35 år og hans kone, holder afskedsgudstjeneste og efterfølgende afskedsreception søndag. Vi er mange der er meget kede af at skulle af med dem, men under dem samtidig af hele hjertet et godt og roligt otium, hvor de forhåbentlig nu får rigtig meget tid til alle deres interesser. Min mand har lovet menighedsrådet at være fotograf på begivenhederne og selvfølgelig skal de have lidt med herfra, samt et kort.

Valget faldt på det vidunderlige bogkort, som der snart er blevet lavet nogle stykker af inde i mit lille "terapi-rum". Jeg valgte papir fra Bo Bunny og tilsvarende brune nuancer i karton og distress ink. Eneste pynt blev lidt forskellige Mulberry blomster, et lille "guld" kors, lidt organza bånd, nogle MS blonder og en Spellbinder. Da kortet jo ikke kan være i en almindelig kuvert, laver jeg altid en lille æske der passer præcist til kortets størrelse. Æsken pynter jeg som regel med samme blomster som jeg har brugt i kortet.






2 kommentarer:

  1. Hold op hvor er det bare flot... men synes nu altid dine ting er så gennemførte... Håber også I kom godt ind i det nye år... jeg var i Maribo så var hjemme kl 03.. Min mor havde været inde og kikke til alle misserne et par gange... Maze savner stadig de kæl han er blevet lovet... hi hi... Go søndag... Knus

    SvarSlet
  2. WAUW Lone, du går det altså bare igen og igen... Med det flotte kort, så nænner præsten da ikke at stoppe ;o)

    Glæder mig til, at nyde godt at dine fif på tirsdag :))

    Knus

    SvarSlet