mandag den 18. april 2011

Baby James

Min dejlige veninde fødte her til aften sit 4. barn, en vidunderlige lille dreng, der skal hedde James. Vi var ude og se ham, kun lidt over 2 timer gammel. Uha han er altså bare dejlig. Nu vidste vi jo at det blev en dreng, så på SAM i lørdags, gik jeg i gang med hans kort. Det kom der dette resultat ud af.







Nogle ark hvid karton, distresset med "Tumbled Glass", et ark turkisblåt Bazzill, en MS borderpunch, en lille hjertepunch, en Spellbinder, lidt hvidt organza bånd, en stork, 10 hvide brads, en baby fra Panduro og mit Sizzix "Hunky Dory" alfabet, så skulle der vist ikke mere til. Blev selv rigtig glad for resultatet og det blev forældrene også skulle jeg hilse at sige ;o)

Og så en stor tak til alle "tøserne" ved bordet i weekenden. Som altid blev det en uforglemmelig weekend og sørenme om ikke vi var 3 nye ved bordet, så nu fylder vi selv det hele, fantastisk. Dejligt at møde jer også. Og som altid blev det både til en masse snakken, shopping og så fik vi altså også lavet lidt ind imellem ;o) Super hyggelig weekend.

8 kommentarer:

  1. Du er da helt utrolig med sådan et flot kort. Rigtig sødt og så fint med alle dine detaljer. Bare de små hjerter i hjørnerne.....
    Og så er jeg ikke et øjeblik i tvivl om, at det har været en skøn oplevelse med SAM....slet, slet ikke...
    God uge til dig.

    SvarSlet
  2. Hvor er det da bare blevet et lækkert kort! Supersødt motiv du har brugt på forsiden. Det lyder som du har haft en herlig weekend :o)

    SvarSlet
  3. Flot, flot kort perfekt til en lille prins :)
    God dag til dig.

    SvarSlet
  4. Rigtig flot kort.... og super hyggeligt lige at snakke lidt på SAM... Knuzz

    SvarSlet
  5. SÅ lækkert et kort, jeg kan godt forstå at forældrene blev glade for det, det er lige før jeg overvejer at få en mere, hvis jeg er så heldig at modtage sådan et kort ;o))

    Jeg skal helt sikkert lave sådan et næste gang vi ses :o))

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare sød. Jeg kan godt forstå at de blev glad for æsken. Ha en god påske
    vh Renne

    SvarSlet
  7. De er så smukke de bøger og man kan da ikke blive andet end glad for så smuk en gave - tak for undervisningen og vejledningen på SAM.
    Knus Diana

    SvarSlet
  8. Åhhhh hvor er den bare sød, rigtig flot udført :o)

    SvarSlet