mandag den 11. oktober 2010

Mor fyldte 75 år.

Min dejlige mor fyldte 75 år den 6. oktober og selvfølgelig skulle hun da have hjemmegjorte kort. Så jeg lavede et staffelikort fra mine drenge og et lærredkort fra os selv.



Kan ikke lige huske huske papiret til staffelikortet, da det var en rest jeg havde liggende, men sammen med lidt forskellige blomster, lidt vellum, et par blonder, lidt distress ink og et godt stempel, så det det helt fint.




Til lærredkortet valgte jeg at bruge papir fra Basic Greys "Wisteria" og lidt brunt karton. Ifm. et kursus i 3 forskellige teknikker hos Scrapfactory tidligere på året, lærte vi bl.a. at lave rammen foran på kortet. Det er Utee embossing pulver som varmes op igen og igen mens der tilsættes mere og mere pulver så det bliver tykt og til sidst stempler man i det. Det giver en helt fantastisk metal-effekt. Samler man albummet med THs hængsler og pynter med lidt TH rammer og lidt mulberry blomster, ja så behøver man faktisk ikke så meget andet. Min mor blev i hvert fald glad for begge kort ;o)

1 kommentar: