torsdag den 15. april 2010

Minialbum

Mine kollega blev gift i al hemmelighed den 26. marts, men da det var min mand der skulle tage deres bryllupsbilleder, ja så var jeg en af de 4 der vidste det. Efter et besøg hos Scrapfactory for 10 dage siden, havde jeg enormt meget lyst til at lave noget med den nye fantastiske die fra Tim Holtz, så jeg besluttede mig for, at starte et lille minialbum til min kollega og sætte det første billede i. Hængslerne, nøglehullet og nøglen blev embosset med Tim Holtz Distress Powder, Vintage Photo, så de kom til at se gamle og rustne ud. Fabelagtig effekt, som billederne desværre ikke yder fuld retfærdighed. Og endnu engang kom der gang i julegaven fra manden, min Zutter maskine. Den er altså bare fantastisk. Behøver jeg at sige, at Rikke blev glad ;o)










1 kommentar:

  1. Hvor er det skønt. Du har ramt en rigtig god kombination af papir og pynt. Det er bare superflot. Glæder mig til vi skal scrappe sammen igen - forhåbentlig snart :-)

    Jeg kan godt forstå de blev glade. Havde nu også en fornemmelse af at det ville komme, men troede nu ikke de ville holde det hemmeligt, men virkelig skønt for dem begge :-)

    Giv hende et knus fra mig.

    SvarSlet